čtvrtek 28. července 2011

Krabice, krabičky, boxy a boxíky

Přiznám se, že poslední dobou tak trošku zanedbávám přání, hromadí se mi objednávky na svatební boxy. Některé boxy jsem dělala pro lususní svatební salón, který mě oslovil. Některé jsou volně k mání na Fleru. V kazetu pro mě vyrobili speciální kolekci krabic a už jen tvořit :-)


SVATEBNÍ 









Další jsou dekorované krabice pro uložení a schování všech potřebností :-). Zdobené zejména atlasovými stuhami a tiskem archivními inkousty. 












Šitá jiřinka z atlasové pentličky....... velký výběr penliček najdete u  Pentle :-)


4 komentáře:

  1. Ahoj Peti, všechny Tvoje krabičky jsou úžasné, růžičky dokonalé, přímo luxusní.
    Peti, potřebovala bych na příští týden jedno lila nebo fialověšedé svatební přání a tak mě napadlo...byla bych moc ráda, kdyby bylo od Tebe, ale jestli to není v Tvých silách, nebudu se zlobit. Maríí

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Petro,
    to je tolik krásy a půvabu a šikovnosti, až jsem z toho celá pryč. Tleskám! Krása!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Maríí a Vivi :-).
    Maríí: pokusím se, dám Ti co nejdříve vědět :-) ....

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná práca. Výstavné dielka. Prajem veľa radosti z tvorenia. :)) Alena (FB: intensememories )

    OdpovědětVymazat